Detta är för dig som tex. vill bygga upp en marknadsdatabas, Vi ger dig rätt verktyg för att öka kunskapen om Er marknad samtidigt som du kan bedöma möjligheter, befintlig konkurrens och hantera företag som behöver Era tjänster inom kort, Segmentera marknaden så den gråa massan inte finns i ditt CRM-System. D.v.s. att ni vet vilka som använder vad och vilka som planerar inom kort att börja använda Era typer av produkter eller tjänster
Tjänster för ökad kunskap och konkurrenskraft
När du vill öka din marknadsmedvetenhet. T.ex. bygga upp en marknadsdatabas som inte innehåller någon grå massa utan ni vet vilka som använder vad och av vilken leverantör de köper av och på så sätt öka Era möjligheter att kommunicera med rätt media, till rätt kund, med rätt erbjudande, med rätt produkt, vid rätt tidpunkt. Kartläggning kan även ge kunskap så du kan analysera, prognostisera, planera framtida marknadsaktiviteter, du kan se företagens behov, beteende, trender på marknaden. Etc. Etc.
För detta har vi Individuella projekt som ger dig som kund helt fria händer vad du vill att vi ska hjälpa dig med och i nära samråd gör vi det omöjliga möjligt
Välj ett media som bygger på dialog och personlig bearbetning
Fördelarna med detta media är att man underbearbetning får individuell anpassning av varje samtal utifrån såväl person som situation, Möjlighet att förklara och förtydliga, Anpassa argumentation och behandla invändningar individuellt, Tvåvägskommunikation – one to one marketing, Hög anträffbarhet och framför allt detta media är mätbart i motsats till Tex. Annonsering i tidskrifter